poniedziałek, 31 lipca 2017

DOMOWE POCZTÓWKI

 

DOMOWE POCZTÓWKI

 

 

 

Parę tygodni temu była u mnie na wakacjach moja chrześnica Marysia.

Ona tak jak i ja uwielbia: wycinać, przyklejać, rysować, kolorować, upiększać, wymyślać coś własnego :).

Jak to mówi mój tata "takie pierdoły" :).

Uwielbiamy prace manualne :)!

 Chodzimy na wszystkie możliwe warsztaty.

 Jak mogę to robię różne warsztaty w domu.

Oto efekty naszej pracy:

 

PRACE MARYSI:

 

 



MOJA PRACA:


Ona zdołała zrobić 3 prace a ja 1 :D!

Udało nam się to za pomocą szablonów zakupionych w Lidlu.

 

Bardzo fajne :)! 

 

Można ich użyć jako szablonów,

skserować jako kolorowankę (z drugiej strony są tylko czarno-białe rysunki) 

lub użyć jako wzorów według, których można je pokolorować




Pozdrawiam

                      MM :)!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz