czwartek, 22 grudnia 2016

KARTKI, POCZTÓWKI ŚWIĄTECZNE


KARTKI, POCZTÓWKI ŚWIĄTECZNE

PIERNIKI I CIASTKA Z NUTELLĄ

 

 

Święta kojarzą mi się z wysłaniem do naszych najbliższych, 

ale nie skopiowanego smsa tylko danie czegoś od siebie.

Zawsze podobało mi się wysyłanie kartek okolicznościowych.

 Od kilku lat wysyłam na święta kartki, 

niestety dopiero od dwóch lat robię je sama.

 





Jak co roku pieczemy pierniczki i ciastka kruche.

  Pierwszy raz zdobiłam pierniki pisakami 

(fajna zabawa, ale dla dzieci i z dziećmi).

Po czasie stwierdzam, że lepiej jest używać na lukier, 

a nie od razu na piernik są wtedy dłużej świeże.


 

W tym roku upiekłam coś nowego

kruche ciastka z nutellą i pieczątkami.

Przepis z opakowania nutelli z pieczątką.

 Pierwsza porcja rozeszła się szybciej niż je robiłam :D!

Stwierdziłam, że chyba są dobre 

[nie wiem bo do wigilii obiecałam sobie, że dam radę bez słodyczy :D 

jeszcze tylko jutro i WIGILIA, a po niej mam nadzieje, że nie dostane zawału :)].

 






 Pieczątki kupiłam w Pepco za 9,99zł (zdjęcia powyżej)

Szukałam silikonowego wałka i znalazłam w Biedronce 

za 15,99zł zestaw dla dzieci :)  (zdjęcie poniżej)



Efekt końcowy wygląda tak :)!




  Pozdrawiam

M.M. :) !

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz