niedziela, 16 października 2016

JESIENNY WIANEK NA DRZWI

 

WIANEK NA DRZWI

 

Przestało padać i w tym tygodniu zaczęłam zbierać materiały na wianek:

* żołędzie,

* kasztany,

* liście.

Z takich naturalnych rzeczy chciałam

 zrobić ozdobę na drzwi


uzyskałam taki efekt :)

 

Potrzebne do tego było jeszcze kilka rzeczy, 

które będą nam trzymać całą konstrukcje.

 

Materiały;

* wianek,

* zielony drucik cienki,

* klej na ciepło,

* liście kasztanowca,

* liście żołędzia,

* kasztany,

* żołędzie.



 Fajnie było by dodać jakiś kolor 

np. czerwień albo pomarańczowy -

dodać jeszcze jakieś owoce jesieni jak jarzębina :).

 

To jest mój pierwszy wianek jesienny mam nadzieje, że nie ostatni

pierwsza próba podjęta :)




 Polecam samemu spróbować 

lub z dziećmi przejść się pozbierać kasztany

u mnie akurat pomagał mąż :*...

połączone ze spacerkiem może wyjść super wyprawa :)


Już przy samej pracy wykonania wianka na drzwi

pomagała mi moja kochana chrześnica :*... ,

która stwierdzam jest najlepszym ekspertem od płaskich kasztanów :)!

 

Pozdrawiam

                  M.M. :)!

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz